» »

Nenavadni pritiski/zvoki v novem bojlerju

Nenavadni pritiski/zvoki v novem bojlerju

plejr ::

Zdravo,

imamo nerazumljive težave z bojlerji. Pred letom dni smo prenovili celotno kopalnico, z inštalacijami vred. Takrat smo inštalirali tudi nov bojler Gorenje (model GB OR TIKI 50L). Bojler je inštaliran v 1. nadstropju hiše v kopalnici. Celo leto nismo imeli nobenih problemov, bojler je imel inštaliran varnostni ventil UNITAS 8 barov, brez ekspanzijske posode. Nikoli v 1 letu delovanja ni pritekla voda iz varnostnega ventila - skratka brez problemov.
Letos konec julija smo enkrat odprli pipo, nakar je skozi njo z malo sunki zraka pritekla voda potem normalno - pregledali smo spletne novice komunale in res so takrat nekaj delali na vodovodnem omrežju. Takrat so se začele naše težave - vsakič ko smo porabili nekaj tople vode, je bojler normalno začel segrevati vodo. Ampak ko je prišel skoraj do konca, je začel puščati skozi varnostni ventil. Nivo segrevanja smo imeli nastavljeno na "eco" - torej ne največ. Ker smo posumili da je zdaj nekaj narobe, smo klicali vodovodarja, ki je ocenil da je problem varnostni ventil - katerega je zamenjal za 10 barnega. 10 dni je bilo vse v redu, potem pa se je pojavila nova težava - vsakič ko je bojler na novo segrel vodo, ko se je odprlo pipo recimo v pritličju ali v prvem nadstropju ali samo potegnilo vodo v wc kotličku, je bojler izpustil glasen zvok piskanja - kot da bi bilo preveč pritiska v njem. Za tem ko si odprl kar koli zvoka ni bilo, dokler ni bojler spet segrel vode. Hkrati je tudi ta novi 10 barski ventil začel puščati vodo. Ker smo posumili da je mogoče prevelik pritisk v omrežju smo z barometrom izmerili pritisk na pipah - bil je okoli 5.5 barov (kar naj bi bilo kar veliko).
Zaradi vseh težav smo se nato obrnili na komunalno podjetje - šli smo osebno tja in povedali problem. Rekli so da so konec julija res nekaj delali na omrežju, ampak nič takega kar bi vplivalo na naše omrežje. Hkrati so nam predlagali da inštaliramo na vhod hiše regulator pritiska - saj da nad 5 barov je baje priporočljivo to inštalirat, nad 6.5 barov pa to "zahtevajo". Poleg tega so omenili, da imamo v našem omrežju zelo "trdo" vodo - na lestvici od 1-20 imamo 15-17.
In tako smo tudi naredili - inštalirali regulator pritiska, čeprav tega 1 leto nismo rabili.. Naj omenim, da imamo sosede z istimi priključki, ki nimajo takih problemov. Kar smo ugotovili - regulator pritiska smo nastavili na 3.2 bara v omrežju. Ko je bojler začel greti, se je pritisk zviševal vse do 9.5 barov - takrat smo slišali da je varnostni ventil v bojlerju popustil in spustil nekaj vode. Za tem se je pritisk ustavil na 9 barov. Ko je bojler nehal greti in se je nekaj vode iz ali pipe ali wc kotlička izpustilo, je pritisk šel nazaj na nastavljene 3.2 bare. Za dodatno informacijo pa še lahko dodamo, da ko smo imeli odprto pipo, je regulator kazal da v omrežje teče voda z 2.9 barov.
Vodovodar še nikoli ni tega videl, zato je predlagal, da se še enkrat zamenja varnostni ventil - spet na 8 barov. Ko je tega spet zamenja, so se pojavile enake težave - ko je bojler segrel vodo, si potegnil recimo vodo iz wc kotlička in bojler je spustil glasen zvok piskanja/tuljenja, poleg izpuščanja iz varnostnega ventila.
Ker še to ni rešilo problema smo mislili da je problem v bojlerju, zato smo ga zamenjali - za Ariston Lydos R 80 V 2K EU. Težave se niso nehale, ta bojler je pa potem ko se je segrel, ko si nato odprl vodo zelo glasno "zabobnel". Še nikoli nismo slišali takih zvokov. Ampak je pa problem naraščanja pritiska v celotnem omrežju hiše, ko se je bojler grel izginil - torej ko je bojler grel vodo, pritisk na regulatorji ni naraščal, ampak ostal enak.
Ker se nismo počutili varno da vsakič ko bojler segreje vodo in odpreš pipo, bojler glasno zabobni, je vodovodar potem še enkrat prišel in zamenjal originalni varnostni ventil spet za UNITAS 8 barov (saj so v trgovini rekli da preden uveljavljamo garancijo naj najprej poskusimo zamenjati varnostni ventil). Za tem se je pa pojavil problem od prejšnjega bojlerja - ko je segrel vodo, je pritisk v celotnem omrežju hiše narasel vse do 7 barov (za tem smo ga raje ugasnili).
Trenutno nimamo ideje kaj bi bilo lahko narobe. Vodni kamen se "baje" v 1 letu ne bi smel tako hitro nabrati (čeprav sem bral že veliko forumov in vsak pove drugače). Če bi bil kamen problem, potem sklepamo da se pri menjavi za nov bojler enaki problemi nebi smeli dogajati - saj je nov bojler star 10 dni. Regulator pritiska je nastavljen zdaj na 4 bare (da se lahko tuširamo v 1. nadstropju). Bi mogoče ekspanzijska posoda pomagala tu, čeprav je do zdaj nismo potrebovali?
Kakršenkoli nasvet je dobrodošel.

z3ro ::

Čist na prvo oko bi rekel da je komunala vgradila nepovratni ventil nekje pred tvojim priključkom zato se sedaj voda iz bojlerja nima kam raztezat. Enak problem je imela mama. Rešitev je pa raztezna posoda.

TESKAn ::

Za bojler bi nujno rabil ekspanzijsko, voda se ob segrevanju razširi in če se nima kam širit, naraste pritisk. In nepovratni ventil mora bit tudi na bojlerju, ne bi bilo fajn, da hočeš nekaj delat na 'hladnem' priključku in ti, ko odviješ, ven začne tečt 100l 80°C vode...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Pri vseh vodovodarjih, ni noben reku, da bi treba dodat ekspanzijsko?

fikus_ ::

Nepovratnii ventil morate itak imeti vgrajenega na dovodu vode v hišo, če imate vodo iz javnega vodovoda.
Lahko, da so komunalci spravili kaj v cevovod in to je prišlo do vas.
Zaradi bojlerja morate imeti vgrajeno sanitarno raztezno posodo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

plejr ::

z3ro je izjavil:

Čist na prvo oko bi rekel da je komunala vgradila nepovratni ventil nekje pred tvojim priključkom zato se sedaj voda iz bojlerja nima kam raztezat. Enak problem je imela mama. Rešitev je pa raztezna posoda.


Hvala za info. Smo še enkrat klicali komunalo in so predlagali 2 možnosti - ali ekspanzijska posoda ali pa kar odstraniti varnostni ventil, češ da bo 50 literski bojler potem zanemarljivo malo tople vode potisnil nazaj v omrežje hiše (okoli 10-15cm v cevi). Bomo raje poskusili z ekspanzijsko, saj se nam ne zdi varno kar odstraniti varnostni ventil..

plejr ::

TESKAn je izjavil:

Za bojler bi nujno rabil ekspanzijsko, voda se ob segrevanju razširi in če se nima kam širit, naraste pritisk. In nepovratni ventil mora bit tudi na bojlerju, ne bi bilo fajn, da hočeš nekaj delat na 'hladnem' priključku in ti, ko odviješ, ven začne tečt 100l 80°C vode...


Hvala za nasvet, bomo poskusili dodati eskpanzijsko posodo.

Utk je izjavil:

Pri vseh vodovodarjih, ni noben reku, da bi treba dodat ekspanzijsko?


Žal ni bilo omenjeno, ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: plejr ()

Daniel ::

Res zanimivo, da se vodovodar ob vseh teh obiskih ni spomnil na ekspanzijo. Je praktično obvezna povsod kjer se spreminja temperatura vode in se ta nima kam širiti.

plejr ::

Sporočamo da je vodovodar potem le namestil ekspanzijsko posodo in problem z zvoki in pritiskom v omrežju je izginil. Hvala vsem za uporabne informacije.
Kolikor pa zdaj razmišljamo, najverjetneje ni bilo nič narobe tudi s prvim Gorenje bojlerjem, ki smo ga imeli, le ekspanzijsko posodo je potreboval.. Ampak nimamo kaj, upam da bo naša izkušnja pomagala tudi drugim v bodoče, če se bojo srečali s podobno težavo.

Hvala in lep pozdrav


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Po zamenjavi števca vode pušča varnostni ventil pri bojlerju

Oddelek: Loža
464666 (3418) starfotr
»

Reducirni ventil kaže narobe

Oddelek: Loža
231905 (1430) matevz1337
»

Glasen bojler ob segrevanju !?

Oddelek: Loža
157070 (6663) Netrunner
»

Pomivalec uničil bojler?

Oddelek: Loža
345665 (3923) ZloTech
»

Montaža kotla na drva poleg obstoječega sistema na kurilca

Oddelek: Loža
3611710 (8473) gorjanc

Več podobnih tem